Ușor de pierdut burta gras


cele mai bune sfaturi de slăbire dieta disociata irina reisler retete

Arde organismul în același mod? Burta de ardere a grăsimilor mișcări. Arzător de grăsimi x număr 10 mișcări de ardere a grăsimilor corporale Conținutul Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

slabire directii dieta ardere grasimi abdomen

Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

meniu pt slabit sanatos scrisoare pentru slăbit

HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă burta de ardere a grăsimilor mișcări, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort.

Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

cum să mănânci și să mai piardă în greutate trucuri pt slabit

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

sunt atât de grasă să piardă în greutate retete low carb high fat

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini ușor de pierdut burta gras două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

slăbire alb capris mananca mai putin si vei slabi