Program slabit barbati sala. Scapa de kilogramele in plus


Prima saptamana Acest program trebuie urmarit in prima saptamana, astfel incat de fiecare data cand mergi la sala trebuie sa te asiguri ca iti antrenezi toti muschii.

program slabit barbati sala

Specialisti recomanda sa te relaxezi si sa faci o pauza de o zi, dupa 2 zile de antrenament in care te-ai antrenat la sala. Sa te asiguri ca ai echipament de schimb avand in vedere ca sunt 2 zile una dupa alta si nu ai timp sa iti cureti echipamentul decat in ziua libera.

Este bine sa ai un maieu extra care sa fie confortabil si si o pereche de pantaloni de sport.

Antrenament de 3 zile pentru femei pentru tonifierea corpului Destul de teorie.

In functie program slabit barbati sala programul tau poti alege 52 și trebuie să piardă în greutate mergi Luni, Marti, Joi, Vineri si tot asa. Un antrenament ce va da rezultate pentru aceste zile este piramida inversata, asta inseamna ca trebuie sa incepi cu mai multe greutati, iar in timp trebuie reduse ca si numar, deoarece numarul de repetari trebuie sa creasca, incepi cu greutati mai mari pe care le ridici intr-un numar de repetari confortabil pentru tine dupa care reduci greutatiile dar repetii de mai multe ori.

A doua saptamana Urmeaza a doua saptamana unde publicatia Muscle and Fitness recomanda schimbarea rutinei din prima saptamana prin antrenarea la sala a unor diferte partile ale corpului in cadrul unor zile diferite.

program slabit barbati sala

Poti incepe cu partea de jos a corpului pe care o poti antrena Luni si Joi, iar Marti si Vineri o parte diferita a corpului, Miercuri si in weekend avand posibilitatea de a te odihnii. Saptamana a treia Saptamana a treia este putin mai dificila, urmand aceasta rutina de 6 zile in care iti antrenezi tot corpul insa parti diferite, cate o parte 2 zile.

program slabit barbati sala

Partile corpului ce se antreneaza la sala program slabit barbati sala impins adica tricepsii, umerii si pieptul ii poti antrena luni si marti, Miercuri si joi spatele si bicepsii care se antreneaza prin tras, iar in ultimele 2 zile ale saptamanii partea de jos a corpului. Desigur in aceste 6 zile poti sa si alternezi, sa lucrezi Luni partea de impins, Marti tragere, miercuri picioare si apoi repeti urmatoarele 3 zile.

🍀 Dieta cu apa 🌊 Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

Duminica ramane pentru odihna. Ultima saptamana de program pentru sala de sport Urmeaza partea cu cel mai mult efort si anume ultima saptamana din prima luna de antrenament la sala, vei vedea deja rezultate dupa aceasta saptamana.

In aceasta saptamana este foarte importanta intensitatea miscarilor deja cunoscute, invatate.

Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara. Acest efectul numit EPOC despre care iti vorbeam si mai sus e motivul pentru care HIIT-ul arde mai multe grasimi decat antrenamentul in ritm constant, chiar daca dureaza mult mai putin.

Aici cheia este repetitia, vei fi nevoit sa cresti numarul de serii la 10, antrenand fiecare parte, fiecare muschi al corpului. Programul pe zile la sala Programul pe zile la sala: Luni — gambele, tricepsii, pieptul.

program slabit barbati sala