Poziția somnului pentru slăbire


Poziția ideală de dormit Mancaruri pe care le consumi dimineata si acumulezi calorii toata ziua Nu mai este un secret ca multe persoane sar peste micul dejun, dar sunt altele care consuma Iar ati avut nopti albe in week-end? Ne bucuram ca v-ati distrat, nu ne bucuram insa ca v-ati privat de somnul care aduce atat de multe beneficii pentru organism. Am spus-o si o repetam — lipsa somnului te face sa te ingrasi. E atat de simplu: daca nu dormi intre 7 si 9 ore, se alege praful de dieta ta sanatoasa si te ingrasi vazand cu ochii.

Totuși, somnul este, la rândul său, un factor important, după cum arată un studiu recent. Din păcate, un factor neglijat de către cei mai mulți dintre noi.

poziția somnului pentru slăbire

Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. Un studiu amplu realizat în Coreea de Sud a arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, chiar dacă se urmează o dietă bazată pe deficit de calorii, după cum relatează Science Alert.

Mancaruri pe care le consumi dimineata si acumulezi calorii toata ziua Nu mai este un secret ca multe persoane sar peste micul dejun, dar sunt altele care consuma Iar ati avut nopti albe in week-end?

În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală, în timp ce masa musculară să fie păstrată pe cât de mult posibil. Durata somnului poate determina cât de multă grăsime este pierdută, dar și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

poziția somnului pentru slăbire

Studiul de față a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte.

Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară.

Poziții sănătoase pentru somn Cele mai sănătoase poziții de dormit și trucuri pentru un somn odihnitor în funcție de alegerea ta Spune-mi în ce poziţie dormi ca să-ţi spun ce boli şi neplăceri poţi avea 5 factori surprinzatori care pot provoca cosmaruri. Vezi de ce nu poti sa dormi! Sub influența anumitor hormoni, procesele biologice din corp nu sunt la fel și ziua, și noaptea. De exemplu, în perioadele de veghe, organismul are nevoie de glucide, care sunt o sursă rapidă de energie. În schimb, când dormi și în timpul exercițiilor fizice înot, ciclism, jogging etc.

Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt este asociat cu o greutate mai mare poziția somnului pentru slăbire corpului, fiind afectată și pierderea kilogramelor. Somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, respectiv leptina și grelina.

Leptina este un poziția somnului pentru slăbire care reduce apetitul, așa că atunci când nivelul acesteia este ridicat ne simțim sătui. Pe de altă parte, grelina este hormonul care răspunde de senzația de foame.

poziția somnului pentru slăbire

Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină, ceea ce nu e de dorit dacă vrem să scădem în greutate.