Dieta daneza 13 zile vegetariana, Dieta vegetariana de slabit


cum poate prietena mea să piardă în greutate

Susținătorii acestei diete spun că, la sfârșitul acestei diete, poți reveni la alimentația normală, fără să mai câștigi în greutate timp de doi dieta daneza 13 zile vegetariana.

Mai mult decât atât, dacă dieta este respectată zilnic, pas cu pas, se poate pierde toată grăsimea acumulată în țesuturi. Sunt mai multe variante ale acestei diete, noi îți prezentăm dieta daneză cu pui.

slabire 330 de kilograme

Ce trebuie să știi înainte să urmezi dieta daneză cu pui? Dieta daneză cu pui este foarte strict și trebuie urmat întocmai conform instrucțiunilor. Nu este permisă introducerea niciunui aliment suplimentar pe lângă cele permise de dietă.

arderea grasimilor f

Succesul dietei constă tocmai în respectarea exactă a indicațiilor din planul de dietă. Prin urmare, nu ai voie să te abați de la reguli, nici măcar cu o bomboană, gumă de mestecat, biscuit sau un mic pahar de bere sau vin. În ce constă planul de dietă?

Dieta DANEZA

Chiar dacă susținătorii dietei daneze cu pui declară că este extrem de eficientă, nu există dovezi științifice care să ateste acest lucru. Mai mult decât atât, nutriționiștii sunt de părere că nu este sănătos să slăbești mai mult de 1 kg pe săptămână deoarece în acest proces de slăbire vei pierde și masă musculară, iar după terminarea dietei, vei pune toate kilogramele la loc.

slăbire profesională d- 528

De dieta daneza 13 zile vegetariana, ei consideră că limitarea atât de strictă a alimentelor permise în acest plan de dietă va face dificilă obținerea de către organism a tuturor vitaminelor și nutrienților de care el are nevoie. În plus, metabolismul va fi încetinit și din această cauză, vei pune la loc toate kilogramele pierdute.

Recomandarea medicilor este să încerci să slăbești sănătos, cu ajutorul unei diete care să conțină zilnic fructe și legume și care să aibă un echilibru între proteine, grăsimi și carbohidrați.

soluția de slăbire 30

În plus, trebuie să bei multă apă, să renunți la dulciuri, să faci sport, să consumi cantități limitate de carne și grăsimi sănătoase, precum ulei de măsline, uleiuri vegetale, avocado, nuci, unturi de nuci și uleiuri de nuci.